[Th] Nie mogę odtwarzać filmów :-/

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 7 Lis 2007, 11:05:39 CET

...za pomocą dowolnego playera, jeśli chcę to robić przez XV. Działa przez
OpenGL, ale XV powinno być lepsze (zawsze było). Karta graficzna NVidia GF4
Go, sterownik kernel-video-nvidia-legacy2-96.43.01-3 w 2.6.22.10_4.i686.

Próbowałem zarówno mplayera jaki xine - w obu przypadkach efekt jest ten
sam. Sam odtwarzacz nie zgłasza żadnych błędów. Natomiast po jego
uruchomieniu zwisa, po czym można zauważyć, że proces X-ów zżera 100% mocy
procesora, do tego stopnia, że czasami myszka przystaje działać. System nie
wisi, po wyposażeniu się w odpowiednią dozę cierpliwości można się
przełączyć na konsolę (w tym momencie X-y nagle przestają zajmować
procesor) i ubić proces odtwarzacza. Niestety, ponieważ w logach nie mam
żadnego śladu po tym zajściu, nie umiem tego zdiagnozować. Chyba, że śladem
są wpisy postaci:
(WW) NVIDIA(0): WAIT (2, 6, 0x8000, 0x00005390, 0x000057dc)
co jednak nie pomaga mi wcale :-/

xorg-xserver-server-1.4-5, wszystkie pakiety aktualne z ftp (Th+ready+test).

Próbowałem na czyściutkich X-ach, z uruchomionym jedynie xtermem (bez
żadnego WM-a), tudzież tylko z twm-em, aby wykluczyć wpływ jakichś zmian
powodowanych przez KDE. Próbowałem zarówno z roota, jak i zwykłego usera.
Żadnej różnicy.

Czy ktoś spotkał się już z czymś podobnym, ewentualnie ma pomysł, co
sprawdzić?