[Th] klaptopdaemon i hibernacja

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 9 Lis 2007, 13:23:32 CET

Na Ac, gdy się posiadało skonfigurowaną i działającą hibernację, w menu
kontekstowym klaptopdaemona była pozycja umożliwiająca hibernację. I bardzo
dobrze to działało.
Przesiadłem się na Th (jestem właściwie w trakcie, na razie wszystko co mi
potrzebne zdaje się działać). Niestety, tutaj bez względu na to, czy włączę
hibernację czy nie, przy takiej zamej konfiguracji jak pod Ac (po prostu
przegrałem konfigi - odpalana z palca z linii poleceń działa), pozycja się
w menu nie pokazuje. Jest to dla mnie trochę upierdliwe i wolałbym mieć po
staremu.

Czy ktoś zaobserwował u siebie takie zachowanie, czy jeszcze po prostu za
wcześnie na stawianie Th na laptopie? ;-)