KDE, strefy czasowe - a w zasadzie ich brak

panta_rei panta_rei w grota.int.pl
Pią, 9 Lis 2007, 14:00:53 CET

Dnia piątek, 9 listopada 2007, Michał Łukaszek napisał:
> na jednym z moich kompów jest następujący problem: zegar jest godzinę
> do tyłu, bo nie ma możliwości wybrania strefy czasowej.
> Na liście stref w ustawieniach czasu w KDE jest tylko UTC i nic poza
> tym. Ktoś się z tym spotkał?

Ostatnio przy jednej instalacji miałem to samo, z jakichś powodów nie
został pociągnięty:
Package:        tzdata-2007d-1

Pozdrawiam!
--
 Sławomir Frąc- Braniewo    LRU #271189    *Polska Grupa Freesco*
 http://foto.sztrandek.int.pl	       jid:panta_rei(at)jabber.org