[Th] klaptopdaemon i hibernacja

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 9 Lis 2007, 20:16:27 CET

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):
[...]
> ck-list-sessions co mówi?

Nic. Ani mru mru.

> Do kompletu mógłbyś upgradnąć hala i policykit, doinstalować powersave 8-)

$ rpm -q hal PolicyKit powersave
hal-0.5.10-4.i686
PolicyKit-0.6-3.i686
pakiet powersave nie jest zainstalowany

Hal i PolicyKit takie jakie były najnowsze ok.17-tej. Jeśli teraz jest coś
nowszego to niestety nie mogę tego zainstalować, dopiero w poniedziałek.
Powersave nigdy nie używałem, bo mój laptop chociaż ma skalowanie CPU, to
nijak nie wpływa to na zużycie prądu (procek to P4 2.4GHz, ale taki zwykły,
żaden mobile, laptop to kilkuletnia Actina). I akurat to nie jest istotne.
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                        GG:   2441498    /\\