synchronizacja z ftp

Tomasz Narloch tomas.h w wp.pl
Pią, 9 Lis 2007, 22:47:03 CET

Od pewnego czasu pisze strony na zdalnych serwerach (tylko ftp, http) w
jeżyku php, itp.
Piszę kod w edytorze quanta. Duże opóźnienia w zapisie plików i
otrzymania rezultatu w przeglądarce trochę mnie denerwuje.
Nie mogę jednak przenieść wszystkiego na mój komputer/serwer ponieważ
pracodawca czasem sam coś tam testuje i dodaje.
Przydałby się jakiś synchronizator ftp. Dane mysql nie są tutaj ważną
sprawą.

Chciałbym zmiany robić na swoim kompie i rezultat sprawdzać na własnym
serwerze, a w między czasie niech się to wszystko synchronizuje z lekkim
opóźnieniem lub na konkretną komendę. Jeśli zaszły by zmiany na zdalnym
serwerze też chciałbym aby skopiowały się na mój komputer.

Czy zna ktoś jakieś narzędzia, które pomogą mi to osiągnąć?

Pozdrawiam, TOmek