synchronizacja z ftp

Tomasz Narloch tomas.h w wp.pl
Nie, 11 Lis 2007, 12:57:13 CET

Michal Abramowicz wrote:

> cvs/svn/rsync uzyte z głową
>

> ja osobiście mam własny cvs, odpowiednia konfiguracja i dostaję mailem
> co gdzie i kiedy psułem ;-), wzorowane na cvs'ie pld :-))

Ciekawe, ale ja mam problem z rsync, tzn. nie mam dostępu do ssh i
prawdopodobnie na serwerze nie działa
rsync (telnet serwer_ip 873 #nic nie odpowiada).
Dostęp przez cpanel ogranicza moje możliwości dość sporo więc zrobiłem tak:
svn - fajna rzecz postawiłem u siebie
baza danych - bez synchronizacji - trudno, nie zależy mi aż tak, aby
były identyczne
system plików - zostało mi tylko ftp, więc znalazłem fajny skrypt z
http://ftpsync.sourceforge.net/ - działa podobnie jak rsync get/put choć
może mniej inteligentnie.

Pozdrawiam,
TOmek