[th] Problemy z myszą. Pod konsolą i pod xorg

Michal Koziorowski mkoziorowski w gmail.com
Nie, 11 Lis 2007, 13:14:49 CET

Ostatnio po długim czasie nieużywania zainstalowałem PLD th(Najnowsze
pakiety z ftp). Nawet wszystko wydaje mi się być mniej więcej ok :) Ale...
mam duże problemy z myszą. Mam myszkę a4tech taką optyczną, radiową ale nie
na baterię(taką zasilaną z podkładki). Podłączona jest przez usb (Płyta
główna Asus a8n-e z nforce4 ultra). Działa pod xorg, ale strasznie skacze.
Jak przejadę w górę/w dół to od razu kursor mi przeskakuje o 1/3 ekranu. Jak
przejadę mocniej w górę to za chwile kursor pojawia się na dole ekranu :).
Próbowałem korzystać zarówno ze sterownika mouse jak i evdev. W zasadzie
podobny efekt mam po gpm we wszystko jedno jakich sterownikach.

Aktualnie mam mniejwięcej takie ustawienia w xorg.cfg, ale pod żadnymi mi
nie chce działać.

Section "ServerLayout"
    Identifier     "X.org Configured"
    Screen      0  "Screen0" 0 0
    InputDevice    "Mouse0" "CorePointer"
    InputDevice    "Keyboard0" "CoreKeyboard"
EndSection

Section "InputDevice"
    Identifier  "Mouse0"
    Driver      "mouse"
    Option      "Buttons" "1 2"
    Option        "Device" "/dev/input/mice"
    Option      "Name" "A4 Tech Wireless Battery Free Optical Mouse"
    Option        "Protocol" "explorerps/2"
    Option      "Vendor" "Sysp"
    Option        "ZAxisMapping" "4 5"
EndSection