[Th] Kernel i preeptive

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 13 Lis 2007, 19:06:23 CET

Proste pytanie - czy standardowy kernel z Th ma wkompilowany (chociażby
częściowo) "tryb" preemptive" (nie wiem, jak to dokładniej nazwać)? W Ac
jest to bodajże w standardzie. Pytam, bo czasami patrząc na to, jak dziwnie
odświeżają mi się okienka mam wrażenie, że jednak tego nie ma.

Z drugiej strony może to być spowodowane tym, że pod Ac nie wykorzystywałem
np. przezroczystości okienek i innych "dobrodziejstw" Composite, więc nie
wiem, czy tylko mi się wydaje, że jest gorzej, czy po prostu tak ma być, a
ja powinienem przestać marudzić i nastawić się na "efekty uboczne", skoro
chcę "wodotryski" ;-)