Re: [gdm] Wylogowanie bez restartów X-ów

croolyc croolists w gmail.com
Wto, 13 Lis 2007, 21:54:45 CET

13-11-07, crazy w noshit.pl <crazy w noshit.pl> napisał(a):

> Przy wylogowaniu się spod Xów restartują mi się całe Xy, zamiast powrócić
> do logowania gdm'a.
> Wkurzające jest to trochę, bo po pierwsze trwa dłużej, po drugie monitor
> zmienia rozdziałki, co
> pewnie nei jest dla niego obojętne.

zawsze lepsze to niz zwiecha
ja sie od pewnego czasu wogole nie wylogowywuje bo zawsze sie to konczy
zwisem
z tym ze uzywam kdm
ale dziek za podpowiedz :)  tez sobie ustawie restart on failure
bo czasem zapomne  i klikne logout