compiz-kde-decorador i applet przełącznika pulpitów - jak toto zgrać?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 17 Lis 2007, 09:16:26 CET

Od kiedy przeszedłem na Th, próbuję odpalić u siebie compiza/beryla pod KDE.
Z tym drugim raczej mi nie idzie, z compizem już lepiej. Po odpaleniu
compiz --replace ccp & kde-window-decoradow --replace &
mam fajnie działającego managera okien, ze wszystkimi wodotryskami, ale i
jednym problemem - aplet przełącznika pulpitów w pasku zadań po krótkiej
chwili (np. po przełączeniu pulpitu) nagle staje się 4x większy - każdy
pilpicik rozrasta się ok.4x na szerokość, spychając w prawo, poza ekran,
wszystkie kontrolki i ikony, jakie się poza nim na pasku znajdują. Ale to
pikuś, bo tak na prawdę tracę wszystkie pulpity w rozumieniu KDE, a
pojawiają się w zamian te "compizowe". Tylko nie mam jak się przełączać z
jednych na drugie :-/ Albo jeszcze tego nie umiem (jak?). Na razie
wyłączyłem pulpity KDE.

Po drugie - jak konfigurować compiza pod KDE? Opisy znalezione na
http://room-303.com/blog/2006/03/30/xgl-compiz-dla-pld/ dotyczą GNOME,
którego ja nie używam.