compiz-kde-decorador i applet przełącznika pulpitów - jak toto zgrać?

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Sob, 17 Lis 2007, 12:53:36 CET

Dnia sobota 17 listopada 2007, Łukasz Maśko napisał:
> Od kiedy przeszedłem na Th, próbuję odpalić u siebie compiza/beryla pod
> KDE. Z tym drugim raczej mi nie idzie, z compizem już lepiej. Po odpaleniu
> compiz --replace ccp & kde-window-decoradow --replace &
> mam fajnie działającego managera okien, ze wszystkimi wodotryskami, ale i
> jednym problemem - aplet przełącznika pulpitów w pasku zadań po krótkiej
> chwili (np. po przełączeniu pulpitu) nagle staje się 4x większy - każdy
> pilpicik rozrasta się ok.4x na szerokość, spychając w prawo, poza ekran,
> wszystkie kontrolki i ikony, jakie się poza nim na pasku znajdują. Ale to
> [...]

poldek -i ccsm
Niestety, integracja z KDE jest dość kiepska, a kde-window-decorator raczej
marnie udaje kwin (nie ma sporej części funkcjonalności takiej jak globalne
skróty klawiszowe, menu okna nie respektuje tłumaczeń i prawie nic w nim nie
ma, nie są obsługiwane ustawienia konkretnych okien z KDE, itp.). W KDE4 kwin
ma umieć wszystko to, co compiz robi teraz, a że wydanie planowane na za
miesiąc, chyba lepiej po prostu poczekać i zrobić upgrade.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl