compiz-kde-decorador i applet przełącznika pulpitów - jak toto zgrać?

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Sob, 17 Lis 2007, 13:33:36 CET

On Sat, Nov 17, 2007 at 09:16:26AM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Od kiedy przeszedłem na Th, próbuję odpalić u siebie compiza/beryla pod KDE.
> Z tym drugim raczej mi nie idzie, z compizem już lepiej.
Uruchamianie beryla ma taki sens, jak próby odpalenia KDE 1.0.

> jednym problemem - aplet przełącznika pulpitów w pasku zadań po krótkiej
> chwili (np. po przełączeniu pulpitu) nagle staje się 4x większy - każdy
> pilpicik rozrasta się ok.4x na szerokość, spychając w prawo, poza ekran,
> wszystkie kontrolki i ikony, jakie się poza nim na pasku znajdują.
W konfiguracji KDE trzeba zmienić liczbę pulpitów najpierw na 2, potem
na 1, wtedy jest dobrze. Jak się od razu zmieni na 1, to nie ma żadnych
zmian.

> Ale to
> pikuś, bo tak na prawdę tracę wszystkie pulpity w rozumieniu KDE, a
> pojawiają się w zamian te "compizowe". Tylko nie mam jak się przełączać z
> jednych na drugie :-/
Aplet przełączania pulpitów, poza tym, że nie pokazuje prawidłowo
aktualnie wybranego pulpitu i w ogóle ma problemy z wyświetlaniem
okienek, prawidłowo przełącza na kliknięty compizowy pulpit.

> Po drugie - jak konfigurować compiza pod KDE?
ccsm.

> Opisy znalezione na
> http://room-303.com/blog/2006/03/30/xgl-compiz-dla-pld/ dotyczą GNOME,
> którego ja nie używam.
Deweloperzy compiza to nieźli żartownisie i miałbym wątpliwości co do
opisu funkcjonalności sprzed miesiąca, a co tu dopiero mówić o prawie
dwóch latach.

wolf
--
  Bartek   .