compiz-kde-decorador i applet przełącznika pulpitów - jak toto zgrać?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 17 Lis 2007, 13:15:40 CET

Dnia sobota, 17 listopada 2007, Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz napisał:
[...]
> poldek -i ccsm

Dzięki. Sprawdzę.

> Niestety, integracja z KDE jest dość kiepska, a kde-window-decorator
> raczej marnie udaje kwin (nie ma sporej części funkcjonalności takiej jak
> globalne skróty klawiszowe, menu okna nie respektuje tłumaczeń i prawie
> nic w nim nie ma, nie są obsługiwane ustawienia konkretnych okien z KDE,
> itp.). W KDE4 kwin ma umieć wszystko to, co compiz robi teraz, a że
> wydanie planowane na za miesiąc, chyba lepiej po prostu poczekać i zrobić
> upgrade.

Zdaje się, że poczekam. kde-window-decorator niestety nie przeżył
hibernacji - po obudzeniu kompa KDE się popsuło po całości. Próbowałem użyć
po prostu emeralda zamiast kwin - i działał nawet fajnie, szybko, ładnie
wygląda. Ale do restartu - nie poradził sobie z wyskakującym przy ładowaniu
KDE okienkiem kmaila o hasło do portfela z hasłami. I klipper też nie
wstał. Dam sobie na razie spokój, chociaż efekty mi się podobają.