[Th] openoffice.org-2.3.0-oog680_m6.0.0.2.i686

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Pon, 19 Lis 2007, 15:01:51 CET

On Nov 19, 2007 1:57 PM, Kamil Dziedzic <kamil.listy w klecza.pl> wrote:
> U mnie oowriter 2.3.0 zapętla się bez końca. Wywala się, chce odzyskać
> dokument, wywala się, chce odzyskać dokument i tak w kółko.

> U mnie oowriter 2.2.0 też nie działa za dobrze. PPM na tabelce -> Tabela ->
> Krawędzie = wysyp. Powtarzalne w stu procentach.

Od zawsze na pldowskiej kompilacji OOo tak miałem (w kilku wersjach).
Dlatego uważam że szkoda moich nerwów, i używam wersji z ux.pl. Ciut
wolniej, ale przynajmniej stabilnie.

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek