iptables - gdzie się podziało random i ROUTE?

Jakub Głazik zytek-lists w nuxi.pl
Pon, 19 Lis 2007, 16:36:13 CET

Witam,

Potrzebuję funkcjonalności, polegającej na puszczeniu części pakietów
innym interfejstem. Chciałem wykorzystać -m random oraz -j ROUTe ale..
nie ma tych extensions w iptables! Szukam już którąś godzinę.
Sprawdzałem SVN netfiltera w iptables i patch-o-matic, sprawdzałem
nasze jajko PLDziane, sprawdzałem co ma ubuntu, debian, gentoo...

ROUTE znalazłem w starszym patch-o-matic sprzed roku.. pewnie random
też zaraz znajdę jak sprawdzę jeszcze starszą wersję - ale gdzie się to
podziało teraz? Nie używałem iptables od 3-4 lat, może nie jestem na
bierząco?

--
.: Jakub Glazik,
.: email & jabber: zytek<at>nuxi.pl