zmiana platformy z athlonxp na athlon64x2 - jakie moga byc z tego problemy?

Bart. uzi18 w o2.pl
Wto, 20 Lis 2007, 23:33:59 CET

Tuesday 20 of November 2007 23:12:15 entereczek napisał(a):
> Witam,
>
> Od jakichś 2 miesięcy korzystam z th x86_64. Wszystko jest dobrze, dopóki
> nie musisz skorzystać z jakichś dziwadeł w stylu flasha, javy, skype'a,
> wine czy kodeków wma ;-)
> Chociaż można zainstalować sobie pakiety w wersji 32 bitowej i to działa.
> Mam tak zrobionego flasha - nspluginwrapper (wymaga bibliotek w wersji np.
> i686) i do tego doinstalowany flash, wszystko przeprowadzone wg jakiegoś
> tam tutoriala z ^G.
> To samo z pluginem javy.
> Sama java działa w wersji 64bit raczej bez problemów.
> [...]

Powstal pewien problem przy psuciu czegos co dzial :

install -F  * --reinstall --nodeps --nofollow

Dziala ale tylko dla ustawionego arch athlon w pld-source.conf
Gdy zmienie na x86_64 to uaktualnia pakiety ale tylko z noarch :/

Czy to aby nie bug poldka jakis ?