zmiana platformy z athlonxp na athlon64x2 - jakie moga byc z tego problemy?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 22 Lis 2007, 10:59:33 CET

Dnia czwartek 22 listopad 2007, Łukasz Głębicki napisał:
> Qt4 na athlon i x86_64 ZTCP konfliktuje się binarką uic. A instalowanie
> całego Qt nie ma sensu dla jednej binarki.
>
> pozdrawiam

Przyznaję racje. Faktycznie. Dokładnie to chodzi o:
# rpm -ql Qt3Support
/usr/bin/uic3
/usr/lib64/libQt3Support.so.4.3
/usr/lib64/libQt3Support.so.4.3.0
/usr/lib64/qt4/bin/uic3
/usr/bin/uic3
/usr/lib/libQt3Support.so.4.3
/usr/lib/libQt3Support.so.4.3.0
/usr/lib/qt4/bin/uic3

gdzie /usr/bin/uic3 to simlink raz do /usr/lib/qt4/bin/uic3 a raz
do /usr/lib64/qt4/bin/uic3. Miałem o tym kiedyś wspomnieć ale zapomniałem.
Nie można by było jakoś to naprawić? Np. tworząc simlink w momencie
instalacji paczki a nie wrzucać go do paczki? Albo jakąś inną metodą? Tak aby
nie było konfliktów?
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic