zmiana platformy z athlonxp na athlon64x2 - jakie moga byc z tego problemy?

Maciej 'Kasprzol' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Czw, 22 Lis 2007, 20:20:33 CET

Michał pisze:

> Tak i Nie. Jeżeli masz zainstalowany już system to nie zmieniaj tego co masz,
> tylko wymień jądro na x86_64.

hmm... to 32 bitowe binarki i liby będą bez problemów działać pod
kontrolą 64 bitowego jądra? Nie trzeba wymieniać wszystkiego? I działa
to normalnie, czy w jakimś trybie emulacji 32 bitowej?

--
pozdrawiam -- Maciej "Kasprzol" Kasprzyk