[Th] xorg i mysz na evdev

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Nie, 25 Lis 2007, 18:25:57 CET

On Sun, 25 Nov 2007 17:25:27 +0100
Paweł Długosz <pawel w dlugosz.eu> wrote:

> Ja olałem evdev, moja bezprzewodowa myszka USB działała tylko w ... pionie
> (wskaźnik poruszał się tylko góra-dół). Zobacz jak jest zidentyfikowana
> w /dev/input/by-id (czy jakoś tak) i przypisz odpowiedni numerek (u mnie
> to jest /dev/input/mouse1).
Witam
U mnie SOA#1, xorg-1.4 evdev 1.2. Klawiatura i myszka działają, no
klawiatura Prawie bo źle maPuje klawisze i nP strzałka w górę to odPala mi
gnome-screenshot:( Nie wiem jak to ugryźć. Nie wiem dokładnie od której
wersji evdev'a ale teraz konfiguruje się ten driver nie Przez xorg.conf ale
Przez hal'a, w xorg.conf wystarczą wPisy dotyczące jaki driver, reszta
Przez hal'a. SPrawdź może Pliki w /usr/share/hal/* i w którymś katalogu są
Pliki konfigurujące sPrzęt Pod X'ami. Zgrać to trzeba nastęPnie
do /etc/hal/fdi/*, i restart hala i X'ów. W ten sPosób mam klawiaturę
skonfigurowaną bo automatycznie evdev ustawia na en_us. Myszka jakoś sama
działa bez udziwnień.

Piotr Grymkowski