[Th] xorg i mysz na evdev

Czesiek czesiek w innozyt.pl
Nie, 25 Lis 2007, 20:30:51 CET

Piotr Grymkowski wrote:

> Witam
> U mnie SOA#1, xorg-1.4 evdev 1.2. Klawiatura i myszka działają, no
> klawiatura Prawie bo źle maPuje klawisze i nP strzałka w górę to odPala mi
> gnome-screenshot:( Nie wiem jak to ugryźć. Nie wiem dokładnie od której
> wersji evdev'a ale teraz konfiguruje się ten driver nie Przez xorg.conf ale
> Przez hal'a, w xorg.conf wystarczą wPisy dotyczące jaki driver, reszta
> Przez hal'a. SPrawdź może Pliki w /usr/share/hal/* i w którymś katalogu są
> Pliki konfigurujące sPrzęt Pod X'ami. Zgrać to trzeba nastęPnie
> [...]

U mnie xorg i evdev takie same. Przeniosłem prawie wszystkie pliki z
/usr/share/hal/* do /etc/hal/fdi/* i mysz działa ale nie do końca.
Poprzednio wogole nie reagowała na ruch, teraz działa tylko w pionie.
Przy tym touchpad działa poprawnie.

W jaki sposób ostawiłeś klawiaturę na pl? Możesz coś więcej napisać?

Czesiek