Re: dhcpcd i DUID - czy da się toto wyłączyć bez rekompilacji?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 26 Lis 2007, 07:46:40 CET

On Mon, 26 Nov 2007, crazy w noshit.pl wrote:

> [...]

[...]

> A ja chciałem wywalić Dlinka na śmietnik :/
> Jak sobie poradzisz z tym, to daj znać :)

Ja jakoś do dlinków się zupełnie zraziłem, i chyba za szybko zdania nie
zmienię :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"