dhcpcd i DUID - czy da się toto wyłączyć bez rekompilacji?

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Pon, 26 Lis 2007, 07:24:45 CET

Dnia Sun, 25 Nov 2007 23:47:39 +0100 Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> napisał:

> Posiadam router z WiFi DLinka (model nieistotny). Router ten, jak na
> urządzenie tego typu, posiada serwer DHCP do przydzielania adresów
> podłączonym do niego komputerom. Działa w sumie dobrze - z jednym
> wyjątkiem. Od kiedy pojawił się w PLD dhcpcd 3.0.x, mam z nim same kłopoty.
>
> Okazało się, że komputer dostaje wprawdzie adres, ale nie ten przydzielony
> na stałe w routerze do jego adresu MAC, tylko pierwszy z puli dostępnych,
> zgodnie z konfiguracją. Winien jest mianowicie klient dhcpcd. W najnowszych
> wersjach wysyła on bowiem do routera zamiast (albo obok) adresu MAC również
> [...]

A ja chciałem wywalić Dlinka na śmietnik :/
Jak sobie poradzisz z tym, to daj znać :)

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |