[Th] Wywrotki X-ów - nie wina kernela

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 27 Lis 2007, 23:32:38 CET

Dnia wtorek, 27 listopada 2007, Piotr Grymkowski napisał:
[...]
> No ja mam to samo. Na tych samych kernelach, z tym samym zestawem xorg'a
> sterowniki nvidia. Dodatkowo jeszcze oprócz zwiech na najnowszych
> sterownikach nvidii po przełączeniu sie na konsole mam czarny ekran, gdy
> włącze framebuffer na konsoli jeszcze gorzej bo na ekranie sieczka, a po
> przełączeniu z powrotem na X'y to samo, czyli sieczka... Mam compiza,
> myślałem że to to ale niestety po wyłączeniu zwiechy takie same.
> Wcześniej na xorg-1.3 tez tak miałem i podobno to gtk tak dziwnie
> działa...

Z konsolą problemów nie stwierdziłem. Wydaje się działać bezproblemu. Ale to
akurat jest dość mocno związane z modelem karty - kiedyś też miałem z tym
kłopoty, potem przeszły (przy okazji, moja karta działa na sterownikach
*-nvidia-legacy2, jakby ktoś się nie zorientował).

Natomiast to ma chyba coś wspólnego z obciążeniem systemu - jak akurat robię
coś wymagającego, to dość łatwo mi się wywraca. Niestety, nie umiem
podnieść na moim systemie jądra z serii kernel-grsecurity - przy ładowaniu
wywraca się z Oopsem, nawet nie jestem w stanie podać więcej informacji, w
którym momencie to się dzieje, bo oops zajmuje cały ekran.