th + compiz + kde-window-decorator, i810

Paweł Zuzelski z w grabina.waw.pl
Sob, 6 Paź 2007, 17:50:33 CEST

Witam,

nie potrafię uruchomić w pld compiza. Wygląda to tak:

  [z w golem ~]$ compiz --replace
  libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x65
  compiz (core) - Fatal: GLX_EXT_texture_from_pixmap is missing
  compiz (core) - Error: Failed to manage screen: 0
  compiz (core) - Fatal: No manageable screens found on display :0.0

Co ciekawe innego zdania w kwestii texture_from_pixmap jest glxinfo:

  [z w golem ~]$ glxinfo
  (...)
  direct rendering: Yes
  (...)
    GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap,
    (...)

Jeżeli ustawię zmienną środowiskową LIBGL_ALWAYS_INDIRECT=true, to co prawda
compiz się uruchamia, ale uruchomienie kde-window-decorator kończy się
segfaultem.

gtk-windows-decorator co prawda nie zwraca błędu, ale nie dodaje "window
decoration".

W xorg.conf w sekcji Device mam sterownik "intel", mam załadowane (między
innymi) takie moduły kernela:
  [root w golem ~]# lsmod
  Module                  Size  Used by
  i915                   25856  2
  drm                    76308  3 i915
  8139too                24960  0
  intel_agp              25236  1
  agpgart                30792  3 drm,intel_agp

lspci mówi:
  00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile 945GM/GMS,
943/940GML Express Integrated Graphics Controller (rev 03)

Co robię źle?

--
Pozdrawiam,
Paweł