dhcp i wiele interfejsów

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 7 Paź 2007, 09:51:25 CEST

Dnia sobota, 6 października 2007, Daniel Dawid Majewski napisał:

> Można jeszcze obadać  dhcp-client i chyba pump.

dhclient jest bardziej konfigurowalny. W szczególności można oskryptować
osobno każdy interfejs. Może to będzie lepszym rozwiązaniem od dhcpcd.
Niestety, zastąpienie opcji -R z dhcpcd wymaga w nim trochę wysiłku - ja
akurat tej opcji potrzebuję, więc z braku chęci do pomęczenia się wróciłem
do dhcpcd.