Without gnome

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Śro, 10 Paź 2007, 01:00:10 CEST

Witam
Patrze teraz co mogę z systemu wyrzucić (jakieś niepotrzebne śmieci). Używam xfce a tutaj duża część pakietów w systemie których używam np. compiz i kilka innych wymaga do działania bibliotek gnomowych. Dla mnie to jest trochę bezsens (a może jednak nie jest to bezsens). Spojrzałem do cvs. W specu do compiza i np. librsvg można sobie wyłączyć zależności gnomowe. Zatem pytanie jest takie czy dałoby się to jakoś ładnie zrobić żeby nie być zmuszonym ciągnąć połowy gnoma na dysk bez kompilowania połowy paczek w systemie (i tak za każdym upgrade). Może oddzielne paczki np. compiz-gtk i compiz-gnome? ale to trzeba by było połowę specy zmieniać. Może moża budować paczki z opcjami kompilowanymi w zależności od bconda. Np. librsvg-without-gnome, librsvg-without-gnomevfs, itp, itd... No już sam nie wiem. Może ktoś mnie oświeci w tym temacie...
Piotr Grymkowski