pld th i nfsroot

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 10 Paź 2007, 19:26:33 CEST

Tuesday 09 October 2007 21:41:45 Andrzej Nakonieczny napisał(a):
> No i teraz pytanie - komuś udało się uruchomić bootowanie i nfsroot pod th?
Tak, mam działające ustrojstwo...

> Aha, kernel (2.6.22.9-0.5) przebudowany ze wsparciem do nfsroot.
Nie potrzebnie, wystarczy zbudować odpowiednie initrd ładujące moduły nfs-a...

> Dodatkowo, podmieniłem busybox (initrd-busybox) na ten z ac gdyż obecny
> w th nie miał wsparcia do udhcpc.
Nie wiem czy nie potrzebujesz busybox.static - też miałem spore kłopoty z
busyboxem i musiałem uzyć busybox.static (generuję initrd zmienionym
skryptem - geninitrd.nfs).

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski