Without gnome

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 10 Paź 2007, 18:38:18 CEST

Dnia 10-10-2007, Śr o godzinie 18:03 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
pisze:

> nie rozumiesz, nie pisz.

Głębokie...normalnie po migdałki.

Facet ma rozsądne pytanie -- też używam Xfce i też mnie irytuje, że
wszystko wymaga wszędzie GNOME-a. Sam używam GNOME-a na laptopie, ale są
sytuacje, gdzie te zależności są bezsensowne i warto by się zastanowić,
jak do sprawy podejść.

Debianowcy robią coś w stylu foo-gnome, foo-gtk, albo foo i foo-gtk
osobno. Chyba jakoś można zmienić albo dodać coś do nazwy pakietu w
zależności od bcondów. To rzeczywiście wymagało by trochę pracy, ale
IMHO efekt warty sprawy.

Cz w rny