initrd.ide na PLD RescueCD

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 11 Paź 2007, 14:42:30 CEST

On Thu, 11 Oct 2007, Arkadiusz Patyk wrote:

> cpio + lzma

Testując różne 'pakowaczki' trafiłem i na lzma,
initrd.ide rozpakowałem, file pokazywał że plik to:

file initrd
initrd: ASCII cpio archive (SVR4 with no CRC)

Póki co nie dałem rady 'rozmontować' tego archiwum. :/

Mam serwer z zepsutym CD, jest w szafie (rack) i dostanie się
do jego bebechów graniczy z cudem i czasem którego brak.
Ma ten serwer (ML370G3) działającego floppa i usb (bez możliwości
bootowania), dlatego zacząłem kombinować coby RescueCD odpalić
z floppa+usb (pendrive). Zaformatowałem floppy na 'ciut'
wyższą pojemność (/dev/fd0u1688) zrobiłem podobnie jak w usb.txt.
Komputer startuje, wczytuje vmlinuz, initrd.ide i qpa. :(
Pewnie brakuje modułów do obsługi usb-storage, chciałem zmodyfikować
initrd.ide i stąd moje pytanie.
Jak je dołożę do system wstanie (floppy+usb-dysk)?
--
pzdr
Stacho Pal