initrd.ide na PLD RescueCD

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 11 Paź 2007, 15:02:56 CEST

On Thu, 11 Oct 2007 14:42:30 +0200 (CEST), you wrote:

>Testując różne 'pakowaczki' trafiłem i na lzma,
>initrd.ide rozpakowałem, file pokazywał że plik to:
>
>file initrd
>initrd: ASCII cpio archive (SVR4 with no CRC)
>
>Póki co nie dałem rady 'rozmontować' tego archiwum. :/

 cpio -i < initrd

/init wygląda ze nie poradzi sobie z tym, musz go poprawić
i załadować moduły do USB

najlpeij daj sobie w nim /bin/sh z palca załadujesz co trzeba

zapakowanie ponownie:
find . |cpio -H newc -o | lzma e initrd.ide -si -d22

usb-storage być powinien
moze prościej PXE ?
--
Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]