certyfikat SSL

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Pią, 12 Paź 2007, 11:47:29 CEST

Witam,

Wygenerowałem sobie certyfikat SSL i chcę go użyć dla
szyfrowania połączeń z apache, postfixa oraz cyrus-imapd.

Certyfikat oraz klucz prywatny umieściłem w /etc/certs

Jest jakieś zalecenie PLD jak ustawić prawa dostępu do klucza prywatnego oraz
certyfikatu?

Jedyny pomysł, jaki mam to dodanie nowej grupy certs oraz dodanie użytkowników
cyrus, postfix oraz http do tej grupy. Może jest to jakoś już rozwiązane w
PLD? JeĹźeli tak, to jak?

pozdrawiam,
--
Lukasz Michalski