certyfikat SSL

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pią, 12 Paź 2007, 13:16:19 CEST

Dnia piątek, 12 października 2007, Lukasz Michalski napisał:
> Witam,
>
> Wygenerowałem sobie certyfikat SSL i chcę go użyć dla
> szyfrowania połączeń z apache, postfixa oraz cyrus-imapd.
>
> Certyfikat oraz klucz prywatny umieściłem w /etc/certs
>
> Jest jakieś zalecenie PLD jak ustawić prawa dostępu do klucza prywatnego
> oraz certyfikatu?
>
> Jedyny pomysł, jaki mam to dodanie nowej grupy certs oraz dodanie
> użytkowników cyrus, postfix oraz http do tej grupy. Może jest to jakoś już
> rozwiązane w PLD? Jeżeli tak, to jak?
Ja u siebie zrobiłem tak:

# ls -lh /etc/httpd/ssl/
razem 8,0K
-rw-r-----  1 root root 794 2006-01-23 10:27 server.crt
-rw-r-----  1 root root 895 2006-01-23 10:27 server.key

Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,
--
Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com