Brak dźwięku

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Czw, 18 Paź 2007, 13:06:41 CEST

Dnia czwartek, 18 października 2007, Daniel Mróz napisał:

> Ja mam tę samą, tylko rev 01

> Nie używamy alsaconf!
A to dlaczego ?!
ja używam, u mnie działa (Th) i nie narzekam.

[root w conflux ~]# lspci | grep -i audio
00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801FB/FBM/FR/FW/FRW (ICH6 Family)
High Definition Audio Controller (rev 04)

> Ja ładuję snd-hda-intel, odpalam alsamixer aby odmucić kanały
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Beorn

Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,
--
Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com