Brak dźwięku

Daniel Mroz beorn w alpha.pl
Czw, 18 Paź 2007, 14:27:58 CEST

On Thursday 18 October 2007 13:06:41 Wojciech Błaszkowski wrote:
> A to dlaczego ?!
> ja używam, u mnie działa (Th) i nie narzekam.
Używam ALSA od bardzo dawna, z wieloma kartami muzycznymi różnych producentów
i jedyne do czego alsaconf było przydatne, to identyfikacja chipsetu. To
narzędzie albo generowało mi nadmiernie rozdmuchane konfigi, które nie
działały, albo wieszało się podczas przeszukiwania. We wszystkich przypadkach
znacznie skuteczniejsze było googlowanie (no i zabawy z isapnp.conf, ale to
już nie ta działka).

Pozdrawiam
Beorn

--