[TH] compiz + nvidia + kde + amd64

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pi±, 26 PaĽ 2007, 10:24:02 CEST

Działa komuś taka kombinacja? Nie, nie pytam bo mi nie działa tylko ta
konkretna tylko pytam o taką bo tylko na takiej mogę sprawdzić i mi nie
działa.

W sumie to może inaczej. Co trzeba zrobić aby odpalić compiz-fusion + kde +
nvidia? Jakie ustawienia w serwerze X są wymagane, co trzeba zainstalować,
jak skonfigurować i co odpalić.
Kiedyś próbowałem - nie udało się, wczoraj próbowałem też się nie udało. Daję
compiz --replace i mam okienka bez ramek. W sumie to nawet nie wiem jakiego
efektu się powinienem spodziewać.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic