[TH] compiz + nvidia + kde + amd64

Daniel Mroz beorn w alpha.pl
Pią, 26 Paź 2007, 10:41:22 CEST

On Friday 26 October 2007 10:24:02 Kamil Dziedzic wrote:
> Działa komuś taka kombinacja? Nie, nie pytam bo mi nie działa tylko ta
> konkretna tylko pytam o taką bo tylko na takiej mogę sprawdzić i mi nie
> działa.
Działa. Z małymi problemami: przełączanie desktopów z klawiatury (nie
wyczaiłem jeszcze jak to zrobić bez użycia myszy), przełączanie między oknami
z klawiatury (działa tylko na pierwszym desktopie), jazdy z ustawianiem
wielkości i ilości desktopów (nie rozumiem filozofii compiza w tym temacie),
brak współpracy z D-Bus (nie chcą ze sobą gadać) oraz najwyraźniej brak
pamięci VRAM na tekstury dla Blendera (czarny interfejs).

> W sumie to może inaczej. Co trzeba zrobić aby odpalić compiz-fusion + kde +
> nvidia? Jakie ustawienia w serwerze X są wymagane, co trzeba zainstalować,
> jak skonfigurować i co odpalić.
> Kiedyś próbowałem - nie udało się, wczoraj próbowałem też się nie udało.
> Daję compiz --replace i mam okienka bez ramek. W sumie to nawet nie wiem
> jakiego efektu się powinienem spodziewać.
A spróbuj:

	compiz --replace ccs &; emerald --replace &

aby powrócić:

	kwin --replace &; killall emerald

Pozdrawiam
Beorn