[TH] compiz + nvidia + kde + amd64

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 26 Paź 2007, 11:48:23 CEST

Dnia piątek 26 październik 2007, Daniel Mroz napisał:
> Ooopss.... sorry. Miało być:
>
> 	compiz --replace ccp

Działa! Tylko co to jest to ccp i czy są jakieś inne?;)

> Najważniejsze z tego co włączałem to RandR, dri, glx, AddARGBGLXVisual,
> DisableGLXRootClipping, AllowGLXWithComposite. Wszystko na nVidia GeForce
> 7800GTX 256MBRAM.

A ja teraz wywaliłem wszystko. Dosłownie wszystko. Nie mam nawet sekcji
Composite i działa to od tak:]

Niestety całość tnie jak diabli przy 100% obciążeniu procka (zapuściłem
nieskończoną pętle). Dziwne bo w berylu tak nie miałem:/ Jakieś rady?
GF 7600GS GALAXY

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic