[TH] compiz + nvidia + kde + amd64

Daniel Mroz beorn w alpha.pl
Pią, 26 Paź 2007, 12:06:02 CEST

On Friday 26 October 2007 11:48:23 Kamil Dziedzic wrote:
> Działa! Tylko co to jest to ccp i czy są jakieś inne?;)
Compiz Configuration Plugin?

> A ja teraz wywaliłem wszystko. Dosłownie wszystko. Nie mam nawet sekcji
> Composite i działa to od tak:]
Granulacje ;)

> Niestety całość tnie jak diabli przy 100% obciążeniu procka (zapuściłem
> nieskończoną pętle). Dziwne bo w berylu tak nie miałem:/ Jakieś rady?
> GF 7600GS GALAXY
Może jednak powłączaj trochę opcji, np.: TripleBuffer, DamageEvents,
Sync2VBlank, UseEvents i (jeśli nie używasz Xineramy) BackingStore. Niektóre
z tych funkcji mogą nie działać w Twojej konfiguracji.
Pamiętaj też, że Compiz-Fusion jeszcze jest w fazie intensywnego rozwoju.
Nie wiem jak u mnie wygląda sprawa przy obciążeniu procka, bo wyłączyłem
Compiza ze względu na problemy z obsługą środowiska bez użycia myszy zanim
zabrałem się za bardziej zasobożerne rzeczy. Jednakże takie operacje jak
dekompresja dużych pakietów RPM (instalacja z poziomu poldka) przechodziła
błyskawicznie (AMD Athlon X2 6000+ 2GB RAM), a interfejs nie ciął się w
trakcie.

Pozdrawiam
Beorn

--