[TH] compiz + nvidia + kde + amd64

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 26 Paź 2007, 12:45:39 CEST

Dnia piątek 26 październik 2007, Daniel Mroz napisał:
> Może jednak powłączaj trochę opcji, np.: TripleBuffer, DamageEvents,
> Sync2VBlank, UseEvents i (jeśli nie używasz Xineramy) BackingStore.
> Niektóre z tych funkcji mogą nie działać w Twojej konfiguracji.
> Pamiętaj też, że Compiz-Fusion jeszcze jest w fazie intensywnego rozwoju.
> Nie wiem jak u mnie wygląda sprawa przy obciążeniu procka, bo wyłączyłem
> Compiza ze względu na problemy z obsługą środowiska bez użycia myszy zanim
> zabrałem się za bardziej zasobożerne rzeczy. Jednakże takie operacje jak
> dekompresja dużych pakietów RPM (instalacja z poziomu poldka) przechodziła
> [...]
Zlewam to. Przypuszczam, że może by coś pomogło ale ja też nie rozumiem tej
konfiguracji ilości pulpitów i jak dla mnie to jest to zrąbane. Jak mu
ustawię wirtualnych 6 a pulpitów 1 to mam fajną bryłę z 6 bocznymi ścianami
ale próżno mi szukać w kde-window-decorator "przenieś na pulpit n". Jak
ustawię odwrotnie to nie mam bryły ale mam za to "przenieś na pulpit n"
(tylko gdzie on to przenosi?). Jak ustawię i to i to na 6 to mi się aplet w
kickerze rozpier... na 36 okienek bodajże. Albo tego też nie rozumiem albo
dalej jest to zrąbane.

Co do przełączania na konkretny pulpit to teoretycznie jest to proste (na ile
oczywiście rozumiem te pulpity).
alt+ctrl+left/right jako poprzedni/następny pulpit
alt+ctrl+down pokazuje pasek ze wszystkimi
Do tego jeśli jesteś przyzwyczajony do ctrl+fn to możesz to ustawić w ccsm w
obróć kostkę->działania->Ogólne->rotate to face n
Ostrzegam cholernie nie intuicyjne ustawianie klawiszy ale się da;)

Dzięki za pomoc teraz przynajmniej będę mógł potestować przez parę sekund
kolejne wersje czy już organizacja pulpitów działa jak trzeba;)
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic