AIGLX na nowych ATI (było: Re: [Th] Polska klawiatura pod X-ami)

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Nie, 28 Paź 2007, 09:12:36 CET

Pawel Golaszewski pisze:

> Podejrzewam, że to nie jest problem compiza samego, bo na drugim lapku z
> chipsetem intela mam podobny komunikat z GLX_EXT_texture_from_pixmap. Może
> to kwestia mesy? strzelam.

Na Intelach trzeba odpalić tak:

LIBGL_ALWAYS_INDIRECT=1 INTEL_BATCH=1 compiz --replace
--indirect-rendering --sm-disable ccp &

a potem np. kde-window-decorator --replace &

I niby działa... ale wkurza mnie trochę obsługa...

--
Andrzej Zawadzki