AIGLX na nowych ATI (było: Re: [Th] Polska klawiatura pod X-ami)

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 28 Paź 2007, 10:26:23 CET

Dnia 28-10-2007, N o godzinie 09:12 +0100, Andrzej Zawadzki pisze:
> Na Intelach trzeba odpalić tak:
>
> LIBGL_ALWAYS_INDIRECT=1 INTEL_BATCH=1 compiz --replace
> --indirect-rendering --sm-disable ccp &
>
> a potem np. kde-window-decorator --replace &

Ooooo -- dokładnie to chciałem napisać. To samo ATI (bez tego
INTEL_BATCH).

Sporo czytałem n/t tego texture_from_pixmap.

Więc ludzie sugerują, że trzeba mieć libGL z Mesy (co oczywiście my
mamy) i Xgl-a zbudowanego z tą Mesą...

U nas jest baaaardzo stary Xgl i on buduje się ze 'swoją' Mesą (równie
starą) -- działa z funkcją GLX_EXT ale pojawia się biały ekran i koniec.

Druga sprawa tego LIBGL_ALWAYS_INDIRECT=1 -- u mnie działa. Co dziwne:

glxinfo | grep GLX_EXT_texture_from_pixmap *bez* LIBGL_ALWAYS_INDIRECT
zwraca te 'funkcję' 2x, a *z włączonym*, czyli =1 zwraca 3 razy.
Dziwnie...

Cz w rny