AIGLX na nowych ATI (było: Re: [Th] Polska klawiatura pod X-ami)

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Nie, 28 Paź 2007, 12:11:37 CET

Pawel Golaszewski pisze:

> Ale to czysta proteza, bo startujesz na softowym OGL. Beryl chodził mi bez
> żadnych problemów na pełnej akceleracji z chipsetem intela.
Nie wiem *nigdy* nie uruchamiałem Beryla, więc nie wiem jak to drzewiej
bywało ;-)
To powyżej jest znalezione gdzieś na stronach compiz-fusion i w necie i
jest protezą :-(
Nie wiem też czemu z intelem nie działa "normalnie" - driver?

--
Andrzej Zawadzki