AIGLX na nowych ATI ( było: Re: [Th] Polska klawiatura pod X-ami)

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Nie, 28 Paź 2007, 15:46:09 CET

Dnia niedziela, 28 października 2007, Andrzej Zawadzki napisał:

> Na Intelach trzeba odpalić tak:
>
> LIBGL_ALWAYS_INDIRECT=1 INTEL_BATCH=1 compiz --replace
> --indirect-rendering --sm-disable ccp &

niestety nie działa (wrzucałem bez INTEL_BATCH), komunikat:

compiz (core) - Fatal: No valid GL extensions string found.
compiz (core) - Error: Failed to manage screen: 0
compiz (core) - Fatal: No manageable screens found on display :0.0

Ogólnie zauważam częste zwisy Xorg podczas wylogowywania się, a ze dwa razy
miałem w ogóle problem z ich odpaleniem (ani kdm, ani zwykłe startx). Pomógł
restart.

Pozdrki,
vip;