AC i failover

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 29 Paź 2007, 20:59:58 CET

Mniej wiecej Mon, Oct 29, 2007 at 07:04:09PM +0100, zainteresowany Stacho Pal rzekl:

> To pech, jak na Th zbuduję zadziała?

Zbudujesz na Th, a użyjesz na Ac? Raczej kiepski pomysł.

> Klasyczną: i686.

> Hmm, a jaka ostania wersja budowała się na gcc-3.3?

2.0.8

./builder --date 2007/01/28 heartbeat.spec

Pewnie da się zmusić nowsze do budowania na Ac, nawet mam taki plan, ale
niskopriorytetowy, zwłaszcza, że musiałbym odbudowac testowy klajster, a
nie mam miejsca na to aktualnie.

A co dokładnie chcesz użyskać? Bo możliwe, że nie jest to odpowiednie
oprogramowanie.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%