AC i failover

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 29 Paź 2007, 22:48:13 CET

Mniej wiecej Mon, Oct 29, 2007 at 08:59:58PM +0100, zainteresowany Zbyniu Krzystolik rzekl:
> Mniej wiecej Mon, Oct 29, 2007 at 07:04:09PM +0100, zainteresowany Stacho Pal rzekl:

> Zbudujesz na Th, a użyjesz na Ac? Raczej kiepski pomysł.

> 2.0.8
>
> ./builder --date 2007/01/28 heartbeat.spec
>
> Pewnie da się zmusić nowsze do budowania na Ac, nawet mam taki plan, ale
> niskopriorytetowy, zwłaszcza, że musiałbym odbudowac testowy klajster, a
> nie mam miejsca na to aktualnie.

Eee, nie taki klaster straszny jak go budują. :)
ftp://ftp.iapt.pl/wypieki/ - świeży, wersja 2.1.2-1, a w swoich
śmieciach wersje pośrednie też znalazłem. Zapraszam do testów.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%