[OT] HP ML110

croolyc croolists w gmail.com
Śro, 5 Wrz 2007, 22:47:27 CEST

słuchajcie ludzie jeśli ktoś z was ma w zasięgu dostęp do serwer HP ML110
z pierwszej edycji (tzn. nie G2, G3 ani G4) któryś z modeli
339042-421
339043-421
339044-421
359663-421
344268-421
bardzo proszę o znak sygnał
mam taką maszynkę i bios mi się wywalił - prosił bym tylko o kopię zgraną
bezpośrednio z kości bios - 512k
najlepiej za pomocą 'uniflash.exe' lub czegoś bezpośrednio z PLD
w archiwum list kilka razy się przewijała nazwa tego serwera - stąd moja
prośba tutaj
pozdro

PS. biosem ze strony hp mozna sflaszowac tylko oryginalny komp hp, a z
powodu awarii flaszował bede w zupelnie innym kompie
<file:///C:/Documents%20and%20Settings/chief/Pulpit/a/ml110.htm#344268-421>