[TH] man i utf-8

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 7 Wrz 2007, 19:44:02 CEST

Dnia piątek 07 wrzesień 2007, Daniel Dawid Majewski napisał:
> Hmmm... a może wydłużyć pipkę w /etc/man.config ? :
> PAGER           /usr/bin/less -isr | iconv -f iso-8859-2 -t UTF-8
To chyba nie z tej strony. Przecież less jest interaktywne.

Próbowałem bezpośrednio do NROFF ale dupa. Teraz jestem na etapie
zastanawiania się w jakim kodowaniu ten nroff wyrzuca tekst. Wchodzi bowiem
na to, że tu trzeba właśnie go zmusić do wypuszczenia tekstu w utf-8 bo potem
less sobie już radzi. Jak kurcze sprawdzić co to za kodowanie?:D

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic