[Th] Instalacja vserwera - brak basenames

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Wto, 18 Wrz 2007, 15:41:30 CEST

Dorzucę jeszcze mały debug:

[...]
D: instalacja pakietów binarnych
D: otwieranie  środowiska db /vservers/test-system/.rpmdb/Packages cdb:mpool
D: otwieranie  indeksu db    /vservers/test-system/.rpmdb/Packages create w
trybie 0x42
D: podmontowane systemy plików:
[...]
D: sprawdzanie poprawności 3 elementów
D: otwieranie  indeksu db    /vservers/test-system/.rpmdb/Name create w trybie
0x42
D: uruchamianie skryptów pre-transakcyjnych
D: obliczanie 452 odcisków plików
Przygotowywanie...          D: obliczanie dyspozycji plików
D: otwieranie  indeksu db    /.rpmdb/Basenames create w trybie 0x42
D: zamknięto   indeks db     /.rpmdb/Basenames
błąd: nie można otworzyć indeksu Basenames przy użyciu db3 - Nie ma takiego
pliku ani katalogu (2)

wygląda mi na to że /vservers/.pkg/test-system/rpm/state/ nie jest linkowany
do /.rpmdb w vserwerze, choć nie bardzo wiem jak to sprawdzić. próbowalem
kopiować na wypadek nieudanego montowania ale nie zadziałało.

pozdrawiam,
marcin