problem z usb

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Sob, 29 Wrz 2007, 15:43:26 CEST

Dnia sobota, 29 września 2007, Łukasz Maśko napisał:
> To spróbuj użyć /dev/ttyACM0 jako urządzenia.

avrdude: serial_recv(): programmer is not responding

Ale jako root widzę wcześniej wspomniane urządzenia w /dev/tts/ :

# avrdude -U flash:w:nokia.hex -p m8 -c stk500 -P /dev/tts/0
avrdude: serial_recv(): programmer is not responding

# avrdude -U flash:w:nokia.hex -p m8 -c stk500 -P /dev/tts/1
avrdude: serial_open(): can't set attributes for device "/dev/tts/1" (...i tak
z numerem 2 i 3)

Dodatkowo:
odłaczanie/podłączenie programatora nie powiduje zmian w ktalogu /dev/tts/ ale
powoduje znikanie/pojawianie się /dev/ttyACM0 czyli raczej tym się trzeba
zainteresować.

Dodatkowo:
w mejlu, który dostałem od sprzedawcy jest link z instrukcją obsługi i
sterownikami, może nazwa tych sterowników komuś coś podpowie:
jeden jest w archiwum usb-avr-isp_driver.rar a drugi jest w
usbasp.2007-07-23.rar (w instrukcji jest niejasno napisane o który z nich
chodzi a jeszczed w windowsie tego nie instalowałem bo go prawie nie używam)
link: http://file4u.pl/download/942677/dualAVR.rar

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka