problem z usb

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 30 Wrz 2007, 00:23:40 CEST

Dnia 29-09-2007, So o godzinie 09:16 +0200, Sylwester Gruszka pisze:
> usb 1-4: new low speed USB device using ohci_hcd and address 9
> usb 1-4: configuration #1 chosen from 1 choice
> cdc_acm 1-4:1.0: ttyACM0: USB ACM device
> usbcore: registered new interface driver cdc_acm
> drivers/usb/class/cdc-acm.c: v0.25:USB Abstract Control Model driver
> for USB
> modems and ISDN adapters
>
> nic mi to nie mówi ;]

Hmm. Nie jestem pewien (dopiero zacząłem się wgryzać w możliwości udev).
Wygląda mi na to, że wykrywa sprzęt, ładuje moduł (sprawdź przez lsmod
czy masz cdc_acm), ale nie tworzy nic w /dev z powodu braku reguł.
Spróbuj dodać do /etc/udev/rules.d plik np. 65-programator.rules z
następującą zawartością:
KERNEL=="ttyACM0", NAME="AVR"

IMHO powinno to spowodować utworzenie /dev/AVR
Krystian T.

             "errare humanum est..."